Warto zatem organizując wydatki na reklama, zapoznać się z ofertą kalendarzy biznesowych, które stanowią bajecznie skuteczne narzędzie marketingu bezpośredniego. Kalendarze książkowe z notesem Pamiętajmy, że kalendarz notatnik to przede wszystkim użyteczny gadżet, który przyda się właściwie każdemu. Posiada bardzo funkcjonalną rozkładówkę, ponieważ na jednej stronie znajduje się kalendarium, natomiast na drugiej notatnik. Nie powinno zatem nikogo dziwić, że jest to zasadniczy gadżet, który zabierają ze sobą pracownicy na szkolenia czy konferencje. Należy jednak pamiętać, że gadżety reklamowe powinny być zrealizowane z materiałów wysokiej jakości. Produkt o niestarannym wykończeniu nie wywoła pozytywnych reakcji u osób obdarowanych, a tym samym nie będzie w odpowiedni sposób promował naszej firmy. Jeżeli zatem zdecydowaliśmy się na zainwestowanie w gadżety reklamowe, warto zadbać o to, aby reprezentowały wysoką jakość, a zatem wywoływały jedynie pozytywne reakcje, które przełożą się na poprawę jakości relacji z klientami oraz partnerami biznesowymi. Warto zdawać sobie sprawę też, że kalendarz z notatnikiem to produkt , który daje nam bardzo duże możliwości personalizacji. Możemy zatem wybrać nie tylko i wyłącznie kolorystykę, technikę nadruku, niemniej jednak też dodatkowe rozwiązania, tj. wklejki reklamowe czy wstążki z teściami reklamowymi.
Polecamy: zobacz kalendarz z notatnikiem