Zastanówmy się zatem, jakie korzyści może odnieść niezbyt duże dziecko, które uczestniczy w zajęciach dodatkowych i chodzi na kursy językowe dla dzieci. Sprawdźmy, czy takie szkoły językowe to wyłącznie forma na leczenie kompleksów dorosłych, czy realne wsparcie dla niedużych dzieci. Pedagodzy podkreślają, że umysł małego dziecka jest nieprawdopodobnie plastyczny. Do 5. roku życia mózg dziecka jest najbardziej otwarty na zmiany. To wówczas uczy się najwię cej - poznaje kolejne słowa, uczy się budować zdania, komunikować z innymi. Poza tym nabywa wielu niebagatelnych umiejętności - uczy się pisać, rysować, we własnym zakresie jeść, ubierać. I zdaniem tych samych pedagogów nic nie stoi na przeszkodzie, ażeby przy okazji wprowadzić u takiego dziecka naukę języka obcego. Żaden kurs angielskiego dzieci łódź nie zakłada, że po roku albo dwóch dziecko opanuje język w stopniu komunikatywnym. Dziecko w czasie zajęć ma osłuchać się z językiem, poznać jego melodię, akcentowanie. W czasie zajęć dla najmłodszych dzieci uczą się piosenek, poznają również podstawowe słownictwo. Rzadziej budują proste zdania i układają dialogi. Raczej misją takich zajęć jest zaznajomienie z językiem i otwarcie młodego umysłu na naukę go później.
Polecamy: angielski dla 3 latków łódź.