Serwis z ogłoszeniami erotycznymi

Cześć, jestem Jola! Dziewczyna wulkan, pełna energii, która w każdej chwili idzie tam, gdzie ją nogi poniosą. A uwierz, że jest na czym ponieść - mam 180 cm i szyny bardzo długie jak z Częstochowy do Trójmiasta. Czy tym razem poniosą mnie do Ciebie? Sprawdźmy! Zarówno w życiu osobistym jak i zawodowym (pracuję w gastronomii) kieruję się życiowym mottem - nie gorzej żałować, że się coś zrobiło niż, że się nie spróbowało.

Kobieta-rakieta, taka z którą konie można kraść, co przenigdy nie odmawia wyłącznie różańca. Nie boję się wyzwań, lubię nowości i jestem otwartą osobą, a jak mówią moi byli z więcej niż jednej strony... Leżąc u mojego boku, nie zmrużysz przy mnie oka, tożsamo jak i nie umrzesz z nudów. Zadbam o Ciebie dostarczając Ci mocnych emocji przez 24 h na dobę. A kiedy będziesz miał już dość pozwolę Ci na chwilę ukojenia w moich ramionach. Wspomnę jedynie, że sama także mam czym oddychać. Wielu znajomych mówi, że kiedy wchodzę do pomieszczenia, najpierw przez drzwi przechodzą moje piersi, potem zjawiam się ja. Jakich facetów lubię? Takich, przy których będę czuła się jak księżniczka. Kiedy byłam mała zawsze powtarzałam, że jak dorosnę oddam swe serce księciu na białym rumaku. Nie jesteś księciem? Nie masz rumaka? Nie szkodzi, jeżeli już sam lubisz w pewnych sytuacjach porumakować. Im częściej, tym oczywiście nie gorzej. Dla mnie. Dla Ciebie. Dla nas. Poczucia humoru również mi nie brakuje, co zresztą sam możesz spostrzec. Poszukujesz kogoś kto zarazi Cię swoją pogodą ducha? Kogoś kto rozbudzi Twojego wewnętrznego niedźwiedzia z zimowej drzemki? Kogoś kto przywróci Ci życiowej werwy, a przy okazji pokaże jak solidnie dać upustu wszelkim, rozdzierającym od środka emocjom? Z przyjemnością informuję Cię, że właśnie znalazłeś. Na zachętę dodam jedynie, że gotować także umiem. Kolacje u mnie kończą się w każdej chwili serwowanym przeze mnie śniadaniem.
Polecana strona: ogłoszenia towarzyskie.